Hoe vind je een glaszetter

Glascoating

Hoe werkt een traditioneel koele schaduw?

Het goede nieuws is:

niet iedereen weet hoe glas werkt!

Wat is het voordeel van een Aero lagen auto coating?

* De glans is verbeterd. Auto’s zien er als nieuw uit na een coating. Verhoogt de glans van de auto en zorgt voor een nog briljantere glans. De glans van de lippen wordt ook verbeterd. Het uiterlijk van de voertuigen blijft hetzelfde ondanks verschillende weersomstandigheden. Zelfs als zich onder de oxidelaag een minuscuul luchtbelletje ontwikkelt, worden de lipgloss en de oppervlaktebescherming niet aangetast.

* Het varieert de temperatuur van de auto. De oppervlaktekoelsystemen van de auto zijn efficiënter wanneer ze bij koelere temperaturen worden gekoeld. Een vacht zal resulteren in een aanzienlijke afkoeling van de auto.

* Auto’s zien er mooier uit. Het uiterlijk van het oppervlak is verbeterd en geeft de auto een unieke en dynamische uitstraling.

*Verbetering van de warmtereflectie. Auto’s zien er verbluffend wit uit wanneer ze gecoat zijn met Aero producten.

* Het is gegarandeerd duurzaam. Duizenden auto’s gebruiken nu dit product en de feedback is overweldigend positief.

* Het is handig. Doorgaans gaan de meeste Aero coatings 2 tot 5 jaar mee. Aero producten kunnen ongeveer elke 2500 mijl (3 tot 5000 km) opnieuw worden aangebracht.

* Uw ramen zullen er stijlvol en stijlvol uitzien.

* U zult kunnen besparen op brandstofkosten. Koolwaterstoffen worden niet uitgestoten wanneer ze in de natuur voorkomen en het eindproduct gewoon water is!

* U wordt beschermd tegen schadelijke UV-stralen.

* U wordt beschermd tegen vervagen en barsten.

* U hoeft uw auto niet zo vaak in de was te zetten.

* U zult tijd en geld besparen.

Het Aero glasbedrijf, Trico Engineering, Inc. ontwikkelde in 1982 de eerste laag van het interieurglas van een auto en werd door de General Motors’ North American Operations erkend als een van de top vijf leveranciers van autoglas in Noord-Amerika. Trico is ook bekend voor de productie van de GM’s Mercury en Ford Motor Company rusted glass bedden.

Wat is nu het verschil tussen een normale glasmonteur, die is opgeleid in de modernste glastechnieken en tevens een uitgebreide veiligheidsopleiding heeft genoten, en een monteur met een koolwaterstofcoating, die is opgeleid in zowel de moderne glastechnieken als in de koolwaterstofsprays? De installateur die een spuitbus met koolwaterstoflaag gebruikt, zal in staat zijn om in het van CARB vrijgestelde North Carolina te voldoen aan de eisen van de klassen 1 en 2, omdat normaal gesproken alleen glasprofessionals Premiums mogen plaatsen. De koolwaterstofglas winkels in Noord-Carolina zijn niet toegestaan om uit te voeren Onderhoudsdiensten zoals snijden, draaibank werk, enz. op voertuigen zoals General Motors, Pontiac, en Saturn.

Lees meer:
Autopoetsbedrijf Westland
Paint Protection Film

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *