Hoe krijg je het juiste vrachtbereik

Voorlader Naast Witte Kiepwagen

Door het gedrag en de gewoonten van de chauffeurs kan het management niet zomaar vertrouwen op de technologische rapporten. Vrachtwagenchauffeurs gebruiken verschillende technologieën zoals GPS, software voor het beheer van zendingen en ShipMyCar. Als de chauffeurs vrachtwagens besturen die niet goed onderhouden zijn, kunnen ze de goederen beschadigen en het geld van het bedrijf verspillen. Er zijn vertragingstactieken die moeten worden vermeden en stappen die moeten worden ondernomen om een succesvolle, vlotte doorvoer van vracht te garanderen. Technologierapporten zijn dus niet de enige basis voor actie. Chauffeurs moeten ook veilig en professioneel te werk gaan.

Technologie kan de sleutel zijn voor een 3P oplossing. Naarmate meer en meer chauffeurs voor hun werk een beroep doen op technologie, neemt ook de behoefte aan opgeleid personeel toe. De behoefte aan bekwame chauffeurs en management kan niet genoeg worden benadrukt. In het geval van de transportsector gaat het om louter aantallen. De oplossing is niet nul, maar evaluaties op basis van reële bevindingen. Het komt vaak voor dat u te maken krijgt met situaties waarin bepaalde vrachtwagenchauffeurs tijdelijk geblokkeerd zijn als gevolg van onverwachte “load Holds”. U hebt dan de mogelijkheid om het verzendingsproces te versnellen en het leveringstempo te hervatten. De doeltreffendheid hangt ook af van de manier waarop de informatie wordt verwerkt. Is de route duidelijk? Staan de ladingen klaar? Zijn de ladingen allemaal veilig? Komt de juiste vracht op de bestemming aan? Komt de juiste vracht op de plaats van bestemming aan? Helaas moet voor al deze antwoorden zorgvuldig met informatie worden omgesprongen. Gelukkig zijn er verschillende oplossingen voor geïntegreerde vlootoplossingen met extra diensten met toegevoegde waarde.

Met behulp van telematica kunnen wagenparkbeheerders gemakkelijk toegang krijgen tot de informatie van het wagenparkcentrum. Informatie kan zeer gemakkelijk en efficiënt worden verzameld. Met deze informatie, bent u in staat om:

1. de onderhoudsbehoeften vast te stellen

2. identificeren van crashes, deadlocks, ongepakte voertuigen

3. de frequentie van het afgaan van het alarm te bepalen

4. het wegslepen en ongeoorloofd weghalen vaststellen

5. toegang hebben tot wegenbouw, ongevallen, en diefstallen

bevriezen van ongeprijsde omleidingen en dammen

Door de behoeften van uw chauffeurs te herkennen, kunt u de algehele werking van het wagenpark verbeteren. Het stelt u in staat te zien wat bestuurders doen. Bovendien helpt het u te zien welke technologie beschikbaar is. In deze omgeving gaat het niet om technologie; het gaat om mensen en hoe zij met technologie omgaan.

Tenslotte zien wij de waarde van technologie in de vorm van een telematica-oplossing voor uw wagenpark. Hoewel het nog nader moet worden bestudeerd, zijn er verschillende oplossingen beschikbaar die ongelooflijk doeltreffend en kosteneffectief zijn en waarmee u zeer snel gegevens kunt verzamelen en analyseren.

oncontroleerbare factoren die de werking van de vloot kunnen verstoren

vertraagde reactietijden

Vervanging van verloren en gestolen voertuigen

Verbetering van de algemene conditie van het voertuig om reparatie- en onderhoudskosten te beperken

Verbetering van de algemene rendabiliteit door verlaging van de exploitatiekosten van de vloot

Oplossingen zijn gratis of tegen een beperkte vergoeding beschikbaar.

Het is gemakkelijk om aan de win-win situatie te beginnen.

Ten eerste, vind de juiste consultants/technische unicamp medewerkers met een sterke reputatie en ervaring om u te helpen.

Ten tweede, analyseer de kosten. Noteer de waarde van uw activa en toekomstige kosten. Stem vervolgens uw uitgaven af op de waarde van diezelfde activa. Herzie ten slotte het werkplan en verander de missie om een hogere waarde te bereiken. Chauffeursdiensten

telematica-oplossingen zijn er voor iedereen. Dat betekent iedereen, vanipper tot de vrachtwagen tot het goede doel.

Voordelen van telematica

– Grotere beschikbaarheid van informatie.

– Grotere flexibiliteit.

– Onvermogen om te reageren wanneer nodig.

– Differentiatie met andere bedrijven die telematica gebruiken.

– Gemakkelijk delen van gegevens (git gist, pager, sms).

– Gemakkelijker stem ontvangsten.

– Verhoogde beveiliging van voertuigen.

– privacy van individuen.