Hoe u uw auto kunt laten reinigen?

Autopoetsbedrijf Westland

Als het gaat om uw auto, het televisiescherm en het computerscherm, is er maar één plek om uw auto schoon te maken – door het zelf te doen. Er zijn spleten, krassen en inkepingen waar u heen kunt om uw voertuig schoon te maken. Onze experts op het gebied van detaillering van mobiele auto's beheersen de fijne kunst om deze deuken en krassen te verwijderen zonder de lak eronder te vernietigen.

Heel vaak zie je tv-advertenties van machtige bedrijven zoals hal op afstand, of mijn favoriet, een 'selfie' met je auto. Dit is een marketingtechniek waarbij een glanzende auto wordt gebruikt om het publiek aan te moedigen een website te bezoeken. Wereldberoemde woordsmeden heeft ook 'selfie' gebruikt als een manier van marketing met hun bureau, hun klanten te vertellen met behulp van een bewegend beeld en de klant de indruk te geven dat hun bureau veel lijkt op een klein gespecialiseerd bedrijf, dat is 'verkocht' aan hen! Sommige slimme mensen gebruiken zelfs audiogebaren en mondgebaren met hun mobiele telefoons. Het idee is om de indruk te wekken dat u en uw bureau vindbaar, van wereldklasse en onverslaanbaar zijn!

Naast het verkopen van uw bureau, heeft mijn bedrijf ook een nieuwe manier ontdekt om live evenementen te gebruiken om onze nieuwe producten en diensten een hype te geven. Als bedrijf worden marketing en public relations dramatisch moeilijker naarmate de perceptie van uw merk negatief wordt. Door live evenementen of beroemdheden te gebruiken om uw producten te introduceren, kunt u de manier waarop mensen over uw merk denken veranderen.

59,9% van de mensen die luxe auto's kopen, zijn mannen. we creëren een schone auto, ze beginnen ons te bewonderen, terwijl we onze handen op het stuur plaatsen. Het meest populaire merk voor verpakking (top 20%) is Lexus. Kijkend naar ander nieuws over luxe autobedrijven, zou Audi overwegen een hybride supermini te starten, dus het is belangrijk om je imago te behouden.

Kortom, wees niet bang om 'luid te gaan' voor beeldcontinuïteit. Afbeeldingen van een Rolls Royce-eigenaar kunnen eenvoudig worden vervangen door een achterop rijdende Porsche. Maar de uiteindelijke beslissing ligt in jouw handen.